tirsdag, november 21, 2006

Historie

Og jeg er så igang med at danne en slags ramme omkring opgaven i form af en historie. Hvad den handler om eller hvordan den skal præsenteres må blive en overraskelse. Men det her er sjovt! Og selv om jeg har lidt bange anelser omkring hvor godt Mac og PC har tænkt sig at arbejde sammen omkring dette så synes jeg det er spændende at lave en opgave hvor man kan inddrage de forskellige færdigheder vi har lært so far......

Godnat kære dagbog! Skriver mere i morgen!

/Jonatan

3 Comments:

Blogger lis faurholt said...

.... troede jeg (se kommentar til Yvonnes 1. post) *G*

9:36 AM  
Anonymous Anonym said...

Øhm... kunne du så ikke lige komme med et foreslag til hvad der kan være galt i templatet for den beder ikke om en tittel når vi skriver indlæg til bloggen

11:02 AM  
Anonymous Anonym said...

Ok - har løst en del af problemet - hvor langt kom jeg?

12:12 PM  

Send en kommentar

<< Home